Parizaad is finally coming to an end and what a journey it has been! The drama gave us some of the best dialogues we’ve heard in a while and let’s not forget the uber-talented cast that made the roles truly their own and brought life to them! From the captivating plot to the atmospheric videography, Parizaad is one for the annals of blockbuster Pakistani dramas – kudos to the entire team!
Now you may ask, what made Parizaad stand out from other Pakistani dramas? And the answer to that is the dialogues and dialogue delivery. Writer and director Hashim Nadeem has once again proved his mettle and given Pakistani audiences another drama to obsess over. In the past, he has written many hit novels that have been adapted into dramas (such as Khuda Aur Muhabbat). He has also been awarded the Tamgha-e-Husn-e-Karkrdagi by the Pakistani government for his exceptional talent. His latest hit, Parizaad, gave us numerous memorable moments throughout its run and today, we’ve listed down ten quotes from the show that made us pause and reflect.
10 Fan-favourite Quotes From Parizaad!
1. “Shakal o soorat insaan ka pehla taruf hai, insan ka dusra aur asal taruf uske alfaz hain. Apna dusra taruf mukammal karlo, itna mukammal ke loug tumhara pehla taruf bhool jaen”
2. “Mujhe tanhai bohat pasand hai…tanhai ke ehsaas ko khatam karne ki zarorat hi kia…insaan tanha aya hai iss duniya main , usne tanha wapis jana hai. ye darmiyaan ki masroofiat, ye sab aik dakosla hai”
3. “Meri duaon ka kabhi asar nahin tha tum par, magar main dua karunga ke tum sada khush raho…log kehte hain na, mohabbat andhi hoti hai. Kaash hum jinse mohabbat karte, woh bhi andhe hotay…to kitna acha hota. Humesha meri duaon main rahogi” (Parizaad in converstaion with Mahpara)
4. “Kuch shamain aisay dhalti hain keh sooraj ke sath sath humara dil bhi doob jata hai. Dooba sooraj toh agli subha phir nikal aata, magar jo dil aik baar ghuroob hojai toh phir kahin tu’lou nahin hotay”
5. “Jo dushman ke sath dushman, aur dost ke sath dost na ban sakay, usse jeenay ka koi haq nahin” (Behroze Kareem played by Nauman Ijaz)
6. “Tum paisay banao, log tumse rishtay khud banaenge”
7. “Hum masroof thori hotay hain, masla toh tarjeehaat ka hai, hum anpni pasandeeda tarjeeh ko masroofiat bana lete hain”
8. “Insan apne liye nahin darta, apnon ke liye darta hai” (Parizaad in conversation with Guru)
9. “Theek kaha aap ne! Duniya main har cheez bikao hai, kisi ke fun samayt…! Magar abhi mujh par meray fun bechne ki nobat nahin ayi. Jab kabhi aisa hoa, main apne kaghaz ke pulanday le kar seedha apki hi dukaan par aonga”
10. “…mujhe marnay ke baad meri laash ko maskh kardejiye ga, iss wajod ke saath maine bohat saha hai…”
Watch The Entire Scene Below!
Which quote from Parizaad is your favourite? Let us know in the comments below! In the meantime, grab your tickets for the cinema screening of the drama’s 29th episode before they are sold out!